شعر و متن ادبی

متن ادبی سیاسی

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ

متن ادبی سیاسی " سیاهچاله "

من حقوق نخوندم اما می دونم خیلی ها حقوقشون زیر خط فقره و بعضیا خوب داره حقشون پایمال پا گنده ها میشه

من مهندسی نخوندم اما می دونم که چقدر معماری و نقشه خیلی ها واسه بی خانمان کردن ماها قشنگ و دقیقه

من پزشکی نخوندم اما می دونم چه چیزی بهمون تجویز کردن که تبدیل به یه جامعه ی بیمار شدیم ، می دونم که ریشه مریضی ها خود داروهاست

من حسابداری نخوندم اما می دونم که حساب بانکی خیلی ها به چه توانی رو به افزایشه ، می دونم که به حساب ما هم خوب داره رسیده میشه

من نجوم نخوندم اما می دونم هجوم بدبیاری هامون بخاطر سیاهچاله هایی بوده که ما یه روزی ستاره فرض شون کرده بودیم


تهمتن غلامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
تهمتن غلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی