شعر و متن ادبی

شاعر باران

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ب.ظ

♡تقدیم به همسرم با عشق♡

از دفتر بداهه ها


شاعر باران


در مسیر  خانه ات  ··· باران نمی دانم چرا -

-تند می بارد ، بگو  بانوی بارانم ··· چرا؟-


- رودخانه  رودخانه   جاری ام  تا پای تو

زیر پایت  گل  نشد  هرگز  برویانم  چرا؟؟


دستهایم سست ، پایم سست ، قلبم سست تر

پیش  پایت  ریخته  برگ   درختانم    چرا ؟!


آمدم سمتت ، دو پا هم قرض کردم ، نازنین-

- پا  ندادی  هیچ  بر  رویای  ویرانم  چرا؟!


کفش های من گل آلود خیال  کوچه هاست

در مسیر تو ··· عزیزم ، سیرم از جانم ···چرا؟؟!!


دوستت دارم  ولی هرگز برایت  شعر شعر

از کتاب دوستت دارم نمی خوانم  چرا ؟؟


عطر نارنج  از تمام  کوچه  بالا رفته است

عشق من دامن  زدی بر روی  ایمانم  چرا؟؟


پله  پله  آمدی  پایین   به  استقبال   من

ریختی  یک  عمر آتش در  نیستانم  چرا ؟؟


زیر باران  گریه ات  می گیرد و خط می کشی

با  مداد  آبی ات  بر  روی  چشمانم  چرا؟؟


¤¤¤

¤¤¤

چتر من  بسته است ، حتی لحظه ی باریدنت

شاعر بارانم و ··· باران نمی دانم ··· چرا ؟ -


- تند می بارد همیشه تند ··· وقت رفتن است

         بعد تو  خیلی شبیه  گریه می مانم ··· چرا ؟؟!!···      


                              ( تهمتن غلامی )                             

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
تهمتن غلامی

نظرات  (۱)

عالی :)
پاسخ:
درود و سپاس فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی