شعر و متن ادبی

غزل " در زیر ابر روسری ها "

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ق.ظ

غزلی از دفتر بداهه ها

تقدیم به همسرم با عشق

" در زیر ابر روسری هایت "

 

بر روسری هایت هزاران حرف مکتوب است

در زیر ابر روسری هایت هوا خوب است

 

نخ می دهد تا ابر··· مه سر ریز خواهد شد

امشب خیال ابرها بدجور مرطوب است

 

زیبای مو ابریشمی ، در برق موهایت

شبها پر از پروانه های شمع آشوب است

 

باد ابرها را برد ··· یعنی روسریت افتاد

تصویر شعرم بعد ازاین بسیار مطلوب است

 

تا سمت مویت پر کشید انگشتهای من

اخمی زدی و··· ابرویت شمشیر از روبست

 

-شمشیر از رو بست و ··· دستم را پس آوردم

یعنی بر انگشتان من احساس سرکوب است

 

مریم ترین شعرها من مو به مو دردم

پس شانه ات کو ? که دل من سخت مغلوب است

 

از مریمی هایت دمیدی در من و دیدی ?

حالا مسیح کوچک عشق تو مصلوب
است


☆☆

هر روسری را سر کنی از دور معلوم است

بر سطر سطرش دوستت دارم طلاکوب است

 

تهمتن غلامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷
تهمتن غلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی